söndag 25 mars 2012

är du som jag en Maddict?

Idag är väntan slut för alla Mad Men addicts där ute. Äntligen sätter omgång 5 igång i USA och den förste april sänds det första avsnittet här hos oss. Jag hörde någon som sa att se på de här välgjorda TV-serierna var den nya sortens Dickensromaner- de släpps ett kapitel i taget och sedan samlas avsnitten i en box som är oemotståndlig att äga. Jag är själv i valet och kvalet om jag ska se tv, med reklam och allt, eller hålla mig till just boxen.

Vill man fördjupa sig lite i hur det kan komma sig att serier som Mad Men kan bli omåttligt populära så hade SvD en spännande understreckare igår. Läs den och börja ladda inför den svenska premiären!

Ps. Båda romanerna Det bästa av allt och Revolutionary Road passar att läsa i uppladdningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!