lördag 2 februari 2019

packar idag ...


Mina kära bokbloggarvänner tillbringar en fin läshelg i Varberg, jag packar för en något längre tur. Nu ska det då bli av, resan till Sydafrika som jag tänkt på i minst trettio år. Fram med linnekläder, fleecetröjor, baddräkt och mina vandringsskor. Kameran är laddad med nytt minneskort och extrabatteriet är laddat. Köpte mig en adapter också här i sista stund. Utan el försmäktar jag ...

Däremot vet jag inte riktigt hur mycket wifi jag kommer att kunna haffa. Får alltså se om jag kan blogga från telefonen eller om jag kan köra ut bilder på Insta. (Där heter jag ochdagarnagr) Troligen så kommer det att gå utmärkt och då är ni välkomna att hänga med mig! Annars ses vi på sociala medier när jag är tillbaks om två veckor :-) 



6 kommentarer:

  1. Ha en helt underbar resa! Ser fram emot vår bokträff senare så vi får höra allt :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för hälsningar. Det ska bli spännande!

    SvaraRadera
  3. Så spännande! Skall hålla utkik på ditt Instagram. Trevlig resa!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!