tisdag 17 augusti 2010

jippi-biljetterna är komna!

Dubbeljippi! Biljetterna till bokmässan har landat i min brevlåda och ledigt har jag tagit från jobbet. Goda förutsättningar för en rolig dag uppfyllda alltså. Jag ser riktigt mycket fram emot att få gå på seminarierna och lyssna till många intressanta människor. Sedan blir det ju lite social samvaro också. En bokcirkel för alla bjuder in till diskussion om Sorgesång för Easterly och en bokbloggarträff med fika och bokbyte. Det ska jag passa på att gå på och det ska bli genuint kul att träffa alla människor bakom nicken. Dessutom ska vi byta böcker - ta med några böcker som man läst i läseutmaningen Afrika i fokus och förhoppningsvis byta till sig några som man inte läst. Det värsta är väl att jag har ruskigt svårt att skiljas från böcker, hm, detta kräver eftertanke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!