fredag 1 februari 2013

vinn en novellkvartett!

Novellix som ger ut små fina stories to go, sponsrar novellvågen med en utlottning av en novellfyra. Två av de fyra är mina favoriter så långt och vill du vara med och vinna ett knippe fina noveller så passa på nu!

Du deltar genom att skriva en kommentar här på bloggen, delar du dessutom på FB får du ytterligare en lott och bloggar du om novellvågen i egen blogg blir det ytterligare en. Tre lotter på en novellfyra. Inte dumt!

Sista dagen för att delta är torsdag 7 februari - glöm inte att berätta i kommentaren vem du är och hur jag kan nå dig för att meddela vinsten. Lycka Till!

- en novellvåg i bokbloggarhavet - 

19 kommentarer:

  1. Vill gärna vara med i utlottningen. Jag har inte tidigare läst något av Karin Ström eller Dogge Doggelito men har fina läsupplevelser av verk av Linda Olsson och Bengt Ohlsson.

    Ulla B

    SvaraRadera
  2. Jag provar gärna lyckan. Det har ju gått sopigt hittilldags i dina tävlingar men skam den som ger sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen - vill du ha en, två eller tre lotter?

      Radera
    2. Jag kan ta två, plirade ihop ett litet inlägg nu om våg och tävling: http://bokpotaten.blogspot.se/2013/02/novellregn-i-bokskogen.html

      Radera
  3. Klart jag vill vara med! Har läst Dogges novell men inte de andra tre. Jag delade ditt FB-inlägg och puffade för både novellvågen och tävlingen i detta inlägg: http://bloggbohemen.blogspot.se/2013/02/tavling-hos-och-dagarna-gar.html

    SvaraRadera
  4. Självklart vill man vara med! ;)

    SvaraRadera
  5. Jag vill också ha en lott i novellotteriet!

    SvaraRadera
  6. Är gärna med i sista sekund. Delade just på FB och har även pushat för det här: http://lasresan.se/vinn-fyra-noveller/

    SvaraRadera
  7. Åh jag vill också ha en lott! Noveller ska aldrig underskattas, de är så bekväma :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med. På fredag vet vi vem som vann.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!