torsdag 29 maj 2014

vill du provläsa Fyrahundrafemtio? - en tidskrift för alla som älskar litteratur

Då ska du anmäla dig här i kommentarsfältet på studs. Jag har en provprenumeration att lotta ut av den här nya spännande tidningen som har sin bas i Göteborg. Det jag läst hittills har varit riktigt bra!

Som alltid i mina små tävlingar så får man en lott om man kommenterar här på inlägget, två lotter om man dessutom bloggar eller fejsbookar eller twittrar om utlottningen. På söndag den 1 juni kl 24 drar jag en vinnare. Glöm inte att berätta vem du är i din kommentar så att jag kan få tag i dig när du vinner!

Vill man inte vänta och se om man vinner så kan man redan idag beställa en provprenumeration: 3 nummer för 99 kr. Som hittat!

19 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Här har jag tipsat om den på min blogg: http://emmashylla.blogg.se/2014/may/vinn-en-provprenumeration-pa-fyrahundrafemtio.html

    Mailadress: emmakjohnsson@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med!
    Jag har skrivit om tävlingen på bloggens facebook: https://www.facebook.com/jagochminabocker
    Nu är det bara att hålla tummarna! :)

    SvaraRadera
  3. Förresten, min mail är jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska vara med! Välkommen!

      Radera
  4. Jag vill jättegärna vara med! Tipsade på min blogg: https://pepparkaksbokhyllan.wordpress.com/

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med! publicamanda at gmail dot com :)

    SvaraRadera
  6. Jag deltar gärna med åtminstone en lott! (; Mejl: ielinashylla@gmail.com.

    SvaraRadera
  7. Jag vill också vara med och tävla!

    SvaraRadera
  8. tyckte man hade skickat in en kommentar men jag testar igen!
    Är gärna med på utlottningen med två lotter, har delat på FB!

    SvaraRadera
  9. Är det försent att få en lott? Jag twittrar ut också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, än är det ett dygn kvar. Du har två lotter!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!