torsdag 9 januari 2014

utlottning av Brasilien berättar: Ljud av steg

Jippi!

Bokförlaget Tranan har hört små fågelviskningar om att vi ska novellcirkla om deras samling Brasilien berättar och vill gärna puffa för cirkeln genom att lotta ut en samling.

Kanske vill du vinna, kanske vill du dessutom cirkla med nästan 20 andra intresserade läsare?

Då tycker jag att du ska ta en lott! Vill du vinna den spännande novellsamlingen Ljud av steg så skriv en kommentar här på bloggen. Delar du på FB eller tipsar i din blogg så genererar det ytterligare lotter. Glöm inte att berätta vem du är och var jag kan nå dig om du vinner :-)

Sista dag att anmäla intresse är på söndag den 12 januari kl 24. Vinnaren meddelas på måndag den 13/1 här på bloggen.

22 kommentarer:

  1. Naturligtvis vill jag gärna vinna Ljud av steg! :-) Vad kul att förlaget uppmärksammat bokcirkeln!

    SvaraRadera
  2. Är gärna med och tipsar om det på bloggen senare i dag.

    SvaraRadera
  3. Jag anmäler mig :-) Och delar strax på Facebook.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske får du ett eget ex så behöver du inte stressa.

      Radera
  4. Vill gärna vara med på utlottningen. Vilken lycka det skulle vara att vinna. Delar det här inlägget på FB och håller tummarna :-D
    Kram Kim

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vinna ett ex. Tipsar på blogg, Twitter och FB.

    vastmanlandskan [at] gmail [punkt] com

    SvaraRadera
  6. Hm undra om min kommentar kom med? Ska man blogga om tävlingen också?
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  7. Du är med. Bloggar du eller FB ar så får du extra lotter.

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med. Har bloggat om utlottningen

    SvaraRadera
  9. Självklart är jag med på utlottning :) Har bloggat om det här: http://annasbokprat.blogspot.se/2014/01/utlottning-hos-och-dagarna-gar.html

    SvaraRadera
  10. http://bocker-emellan.blogspot.se/2014/01/utlottning-av-brasilien-berattar-hos.html

    Jag är med!

    SvaraRadera
  11. Siv, Kim, Margaretha, Anna O och Tina har anmält sig på FB. Hittills 14 tävlande alltså, toppenkul!

    SvaraRadera
  12. Jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen och gärna i cirkeln.
    Har skrivit om det Här
    Håller tummarna.
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen! Sök till FB cirkeln så är du så välkommen:-) Brasilien berättar

      Radera
  13. Utlottningen är nu stängd - kul att så många vill vinna!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!