måndag 6 januari 2014

anmäl dig till FB-cirkel: Brasilien berättar!

2014 är Brasilien värd för fotbolls-VM och temaland på Bokmässan i Göteborg. Klart att ni vill vara med och förbereda er genom att läsa brasilianska noveller tillsammans med mig?

Samtalet kommer att hållas i en sluten FB-grupp och vi pratar om ca 3 noveller varje vecka. Texterna hämtas ur Tranans novellsamling Brasilien berättar: Ljud av steg och man deltar i samtalen på nätet när som helst under veckan och på de noveller man har möjlighet. Jag kommer att starta trådar med startdatum för varje novell och sedan är det bara att babbla på :-).
Jag tänker mig att söndagen den 26 januari kan vara lagom att börja prata, hoppas vi ses då!

Sprid ordet till alla som ni tror kan vara intresserade och anmäl er genom att ansöka till FB-gruppen Brasilien berättar: Ljud av steg.

#världsutmaningen2014

PS. Har ni sagt i andra inlägg att ni vill vara med och jag har missat att lägga till er i gruppen så hojta, ansök till gruppen direkt, genast, på stubinen!

2 kommentarer:

  1. Anmälde mig just och hoppas komma med. Jag hämtade nämligen boken på biblioteket häromdagen :-D

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!