torsdag 17 oktober 2019

nedräkning



Ja, nu är Vädursgatan en nedräkningsplats. Inte bara två fina adventskalendrar ligger och väntar på mig, också är beslutet om att flytta taget. Exakt 12 år efter att vi flyttade in så var det dags. I december får jag nyckeln till mitt nya hem. Allt har sin tid och nu är det dags att skapa mig ett ett eget hem som passar för en ensam person. Så mycket måste rensas ut och en nystart är nödvändig. I söndags tittade jag på en lägenhet, i måndags bjöd jag på den och i tisdags så skrev jag kontrakt. Så snabba ryck är det ... 

Ny adress blir Lunden, och utsikten från balkongen kommer jag nog att kunna leva med :-) 






14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack, jag hoppas det blir bra! Utsikten är iaf väldigt fin!

      Radera
  2. Vilken vacker utsikt :-)
    Lägenheten ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  3. Ser fint ut! Alla flyttar är jobbiga, inte minst mentalt, men ofta blir allt bra när man väl är på plats i det nya. Lycka till med det nya!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det kommer att bli en jobbig process men den är nödvändig.

      Radera
  4. Sara/ Hermia Says18 oktober 2019 kl. 09:47

    Jättefint!!

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad härligt att ta beslut om framtiden! <3

    SvaraRadera
  6. Grattis Anna. Kul att se bilder. Trevlig helg!
    / Jon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är en omvälvande process det här. Trevlig helg till dig också!

      Radera
  7. Ja, allt har sin tid, och all lycka till dig i den nya som väntar <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!