onsdag 26 september 2018

mässa på ingång


Jag har skrivit lite om min mässpepp inne på Kulturkollo idag och sammanfattningen är att jag inte på väldigt länge har varit så oförberedd som i år. Det får bli bra, hur det än blir. Jag ser fram emot att träffa mina vänner, det fantastiska #boblmaf! Jag kommer, precis som de senaste åtta åren, blogga direkt från mässan och i år blir det säkert också en del bilder på Instagram. Eftersom min hjärna är halvt bortkopplad mest hela tiden så blir det nog lite kortare än vanligt och troligen blir det mest ögonblicksbilder. Det blir bra. Good enough. Välkomna att hänga med mig på mässan, lite skriver jag förstås på Kulturkollo också men mest hänger jag här och på @ochdagarnagr 

Ser ni mig på mässan så kom fram och hälsa! 

2 kommentarer:

  1. Good enough blir jättebra. Ser fram mot dina inlägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir mest bilder på instagram men några blogginlägg också, får se vad som orkas med.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!