söndag 26 augusti 2012

en gruppkram såhär framåt kvällskvisten

Glädjetjut blev det i bilen på väg mot Lund i fredags när jag såg att två av mina favoritbloggar var nominerade i Formas bokbloggarpris. Linda och Helena driver sina bloggar med värme och hjärta och skriver inlägg som gör att man bara vill klicka sig dit igen och igen. Ambitösa och generösa, kärlek till litteraturen och beundransvärt läsvärd är ord ur motiveringarna. Mycket välförtjänt! Nu hoppas jag att många, många röstar på sin favorit. 17 september vet vi vem som vann! Prisutdelningen blir på mässan och gissa vem som kommer att vara där?


2 kommentarer:

  1. Tack snälla för dina fina ord! Jag jublade faktiskt också över Lindas nominering lika mycket som min så jag är gärna med och gruppkramas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hejar på er och hoppas att kramas lite extra på mässan. Det är nästan svårt att inte båda kan vinna!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!