onsdag 23 september 2020

bokmässan börjar imorgon - digitalt är grejen i år

 


Dan före dan före den digitala bokmässan är det idag och jag känner mig mer än lovligt deppig. Årets höjdpunkt med intressanta möten, mässmingel, bokinköp, författarsamtal och träffar med alla fina vänner blir inte i år. Jag ska försöka reprisera några gamla minnen så att det ändå blir lite mässa, kanske sätter jag mig också och ser några samtal i direktsändning. Om man loggar in på bokmässan så kan man också se samtalen i efterskott och jag får se. Det är mycket som lockar egentligen men inget slår myllret i mässan och lugnet i alla de olika seminariesalarna. 

På lördag skall några av oss försöka skapa en liten känsla av bokmässa genom att vi fixar en bokmässestafett där man kan hoppa runt bland inlägg och bilder - hoppas vi ses där! 

#bokmässestafett2020



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!