onsdag 17 april 2013

jaha, då får det bli en utlottning!

Jag fattar bara inte hur jag lyckas! Om och om igen får jag två ex av samma titel, denna gång var det adlibris som skickade med två Ta hand om min mor-pocketar och tagit betalt för en. Så dåråsåatt får det bli en utlottning. Klart det finns någon som vill läsa en finfin sydkoreansk roman?

Skriv i kommentarsfältet om du vill vara med - senast söndag den 21 klockan 24. Glöm inte att skriva vem du är så att jag vet vem jag ska kontakta för adress. Vinnaren meddelas måndagen den 22 april här på bloggen. Lycka Till!

32 kommentarer:

  1. Köpte den som e-bok igår för att vidga mina geografiska vidder ytterligare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört så mycket gott om den!

      Radera
  2. Är gärna med! Har inte läst nåt från Sydkorea innan så det kan bli intressant!

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar! /Kajsa

    kajsasbokblogg (a) gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  5. Får jag vara med fast jag nyss vann en bok hos dig...:-) Vill väldigt gärna läsa "Inget att avundas " Om vardagsliv i Nordkorea. Så en roman från sydkorea vore väl ett bra komplement!

    SvaraRadera
  6. Det vill jag ju så klart!
    vastmanlandskan (at) gmail (punkt) com

    SvaraRadera
  7. Klart att jag vill ha den boken :)
    vastmanlandskan (at) gmail (punkt) com

    SvaraRadera
  8. Tävling...mmm...är alltid skoj, och boken verkar bra med sin vackra framsida ;)

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med!

    pernilla.74@live.se

    SvaraRadera
  10. Jag är hemskt gärna med!
    nilmasbokhylla@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med. Kan vara roligt att läsa något från Sydkorea.

    /Mari
    m_gadell@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Den boken vill jag läsa! Tog hem den från bibblan men tyvärr, det var en del kö så den fick åka tillbaka oläst.

    /violen

    h55n@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. OM jag vill! Jag är väldigt nyfiken på den här!

    SvaraRadera
  14. Ja det har jag aldrig lyckats med. Klart jag gärna är med Anna, verkar vara en intressant bok.
    Mia
    mia.eggimann@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag gör ett nytt försök att kommentera.

    Jag är gärna med och tävlar om boken då jag bör vidga min litterära radar utanför trygghetszonen.
    /Fanny

    litteraturkvalster@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Tror inte heller jag läst nått från Sydkorea tidigare så jag är gärna med o tävlar.
    MammaMia
    miaoadde@hotmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!