måndag 1 april 2013

klart jag ska skicka vidare en rosa uppmuntran!

Hur osocial får en bokbloggare va? Med rejäl uppkoppling och dator i handen så måste jag förstås skicka vidare den här fina awarden till fem favoriter. Svarat på den fem frågorna har jag redan gjort tidigare idag :-)

Enligt O skickar de fina orden till mig:
och dagarna går…  där Anna skriver med en passion och frenesi som är fantastisk. Det händer alltid något roligt på hennes blogg och hennes läsglädje smittar.

Då vill jag skicka vidare:

Eftersom det känns konstigt att skicka till Lyran och Enligt O som jag just fått ifrån så skickar jag påskpussar till dem först av allt! Ni är förebilderna! 

Fru E - skriver ofta lite längre texter om böcker som jag alltsom oftast läst eller vill läsa. Alltid en ny, oväntad tanke insprängd i inlägget!

Mimmimarie - skriver om böcker och kultur, ibland från hembygden. Tipsar om böcker utanför allfartsvägarna.

Hermia - en av mina bloggidoler! Skriver om böcker utanför recensionsfåran, ofta klassiker, och varvar med kultur och resor. 

Bokmoster - spännande tyska tips. Nu ska vi följas åt på utmaning världen runt också, det ser jag fram emot!

Bloggbohemen - vi skriver ofta om samma rec ex och det är alltid kul att läsa andras tankar om det man just läst, sedan är det närmast läskigt att vi ofta tycker mycket lika. 

Jag uppskattar alla fina kommentarer som gör bloggen till en levande mötesplats!

3 kommentarer:

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!