fredag 3 augusti 2018

en liten tur som blev en lång en ...


En tur blev det idag i det gråmulna, varma vädret. Jag bestämde mig för att åka till Orust blommor för att leta efter en särskild ros som de enligt hemsidan skulle ha. Den hade de inte, och ersättningsrosen var allt för dyr. Det bidde bara en liten doftpelargon inköpt men så har jag ju bestämt mig för att pröva nytt. Säga ja när det går. Skylten precis bredvid handelsträdgården sa färja mot Malö och Flatö och då körde jag ditåt. Vid färjeläget började en del av Kuststigen och då gick jag den. En ganska kort bit, så att jag såg Malö Strömmar ordentligt. Tänk att jag sett den där skylten så många gånger men inte svängt av förut ...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!