måndag 21 november 2016

om en vecka är det gala!


Ja, om en vecka så vet vi vilka böcker som vunnit augustpriset i de olika klasserna 2016. Förra året hade bloggkollektivet Kulturkollo (där jag skriver tillsammans med ett gäng goda vänner) riktig fingertoppskänsla och gjorde inlägg resp bokcirkel om två av vinnarna. Kollektivets tankar om Allt jag inte minns hittar man här, och vill man kika in till bokcirkeln som vi höll om När hundarna kommerKulturkollo läser så hittar man den här.

Kanske blir det läge för en ny bokcirkel om årets vinnare?

Först ska jag sätta mig på tåget med min snälla dotter, ta på min blå klänning och glittriga strumpyxor. Så får vi se vilka som vinner - det ska bli spännande! 

2 kommentarer:

  1. Vill ju dela en bild på min pokemon på kulturkollos ståndaktiga inlägg. Vi får jämföra CP nån dag :) Har satt alarm på augustgalan, så vinka till kamerorna nu Anna. Tack för fina samtal på jobbet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Det är härligt att ha någon riktig bokälskare att nörda med :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!