söndag 20 juni 2010

lite om mig

I bokbytet som sker i En bok om dagens regi så är det meningen att man ska skriva lite om sig själv... Jag är en 40+ storstadsbo som har rötterna i landsbygden. Jobbar med barn och undomar. Gillar allt som har med historia och kultur att göra, går gärna på museer och facineras av goda berättelser och människoöden. Jag uppskattar allt som gör livet gott och trivs med det enkla. En kopp kaffe i solen på trappan i sommarstugan och en bra bok eller för den delen morgontidningen. Hyser också ett brinnande sportintresse, påtar i trädgård, pysslar, fotar och promenerar i naturen. Det var lite om mig - hoppas att du, min hemliga bokvän, fått några fler ledtrådar...

1 kommentar:

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!