lördag 8 december 2012

bättre sent än aldrig

Katalogen i min hand. VG Stör Ej!

6 kommentarer:

  1. D: Sicket fusk, var får man tag i sådana?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beställer hos svensk bokhandel http://www.svb.se/
      Superpraktiskt att ha koll på utgivningen!

      Radera
  2. Jag har också läst och bläddrat och markerat en mängd intressanta titlar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska sätta mig ned och försöka beställa lite rec ex i veckan. Det finns en del fina titlar faktiskt!

      Radera
  3. Jag törst inte beställa då jag har så mycket oläst redan och vet att jag inte skulle kunna motstå att skaffa böckerna jag blir sugen på vid läsning av liknande kataloger :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är ett riskfyllt beteende man sysslar med!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!