söndag 30 december 2012

jag får tacka Arne Anka och Lars Lerin

Vad kan nu de två herrarna ha gemensamt egentligen?

Jo, de är de absolut vanligaste sökorden från google som hittar till min blogg. Ungefär 3 000 sidvisningar har under 2012 kommit till bloggen den vägen. Hoppas att de hittade något matnyttigt. Utöver de 3000 så har, när året  är närapå slut, ytterligare 97 000 besökare hittat hit, fantastiskt roligt!

Marcusbiblioteket har samlat alla sina sökord i dagens mest underhållande lista. Söndagskvällens garv är räddat!

2 kommentarer:

  1. Wow! Jag som är glad att ha fått nästan 10000 visningar. Hur många besökare jag haft vet jag inte. Håller med om att Marcusbibliotekets lista var störtskön.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrattade högt över listan! Twingly och Sitemeter har bra statistikfunktioner gratis om du vill mäta besökare.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!