fredag 28 december 2012

utlottning: all I want for christmas is planekonomi

Håhå jaja, ibland är tomten alltför snäll och råkar komma med två likadana presenter. Vad göra? En bra bok kan ju bara inte ligga i sitt omslagspapper och känna sig oläst så here goes:

Chans att vinna Sara Granérs seriealbum all I want for christmas is planekonomi. Skriv en kommentar här i bloggen där det tydligt framgår vem du är så är du med i utlottningen. Delar du dessutom på FB får du ytterligare en lott. Snabba ryck gäller så skriv innan året är slut. Kl 24.00 på nyårsafton stängs utlottningen.

Om några dagar kommer dessutom våra tankar om boken men tills dess länkar jag till Enligt O. 

19 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill vara med i utlottningen, och har delat på fb. God fortsättning!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med! Chansen att vinna just nu är ju 100 %

      Radera
  2. Jag kan aldrig motstå en utlottning så jag är med;-)

    SvaraRadera
  3. oh, här vill jag vara med - jag som trodde jag var den sista som inte läst...

    SvaraRadera
  4. Åhå, så snygg! Jag är med :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar inte serier men Sara Granér tycker jag är fantastisk. Det här är det enda album av henne jag inte har så självklart vill jag vara med och tävla :-)

    SvaraRadera
  6. Här kommer en till som vill vara med! :) Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. Hej hopp! Jag är också gärna med och tävlar om boken. Tipsar om din tävling på min bloggs fb-sida http://www.facebook.com/denvarbra.jt

    SvaraRadera
  8. Så klart jag vill vara med, har inte läst Granér ännu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med. Imorgon kommer Gästbloggarns recension också...

      Radera
  9. Vill gärna vara med, vill väldigt gärna läsa denna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med! Påminner om en blogg eller e-post så att jag hittar dig om du vinner.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!