lördag 16 maj 2015

grattis lilla bloggen!

 
Hipp, hipp!

Det som en gång började som en blogg bara för att minnas dagarna som gick allt snabbare har blivit en plats som är väldigt viktig för mig. Idag fyller min lilla hörna på internätet fem år och innehållet har förändrats genom åren. Numer är det nästan en renodlad bokblogg - vem vet hur det ser ut om ytterligare fem år?

Det som har varit sig likt genom alla år är att det här är min personliga blogg där jag skriver om det som just nu fyller min vardag. Ibland kommer det också duktiga gästbloggare in och ger nya tankar som jag själv inte hade kommit på, härligt! Helt fantastisk att så många läser och kommenterar, helt grymt roligt att jag genom bloggen fått ett helt gäng nya vänner. Nästan 5 000 inlägg, 15 000 kommentarer och snart 500 000 besökare senare så kan jag bara förundras. Det som började med en lite dagbok på nätet har blivit så mycket mer ... (de tre punkterna måste jag ha med, de är numer mitt signum)

Välkomna hit igen, och igen. Jag fortsätter skriva! 


33 kommentarer:

  1. Grattis bloggen! Jag är glad för att du bokbloggar så att vi hade chans att träffas - utan dig inga Bokbubblare :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så rätt - utan blogg inga bubblare! Tänk om vi inte mötts:-)

      Radera
  2. Stort grattis! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis fina Bloggen - läser dig då och då och gillar det som skrivs!

    SvaraRadera
  4. Grattis bloggen! Så härligt att en blogg kan bli något mer än bara en "liten dagbok" och att den tillför så mycket glädje!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, alla era kommentarer bidrar förstås också :-)

      Radera
  5. Grattis Anna! Din blogg är värdefull, intressant och inspirerande. Roligt att du fått så många nya vänner med samma intressen genom den. Själv har jag inspirerats till att läsa många fler böcker än jag annars skulle ha gjort.

    SvaraRadera
  6. Grattis till din fina blogg på jubileet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack till dig också för alla fina kommentarer!

      Radera
  7. Grattis bästa Anna! Jag röstar på minst fem år till. 🌷

    SvaraRadera
  8. Grattis bloggen och grattis Anna. Hoppas du fortsätter länge till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack - jag kommer säkert att fortsätta skriva. Det blir som ett behov. Hoppas formen med bloggar lever kvar för det är ett så enkelt sätt att publicera dig. Demokratiskt.

      Radera
  9. Grattis lilla bloggen, du är så fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lyran. Den lever liksom sitt eget lilla liv, det är spännande!

      Radera
  10. Grattis till bloggen. Hoppas du orkar minst fem år till. Numera tittar jag alltid in för att få boktips när jag vill läsa något. Har hittat flera godbitar som jag aldrig hade läst annars! Kram från Anne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anne! Kul att du hittar något här som gör dig lässugen. Det är liksom meningen det ;-)

      Radera
  11. Stort grattis och tack för alla fina boktips du ger. Även jag har fått flera bokhöjdpunkter tack vare dig.

    SvaraRadera
  12. Grattis bloggen! Beundrar din ork och energi!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!