torsdag 20 juli 2017

gore-tex ftw


Det kan vara så att jag köpte ett regnställ i gore-tex inför vår resa till Irland imorgon.
Kan vara så. Med tanke på min all-english experience i Cornwall så chansar man inte. Svärmor säger att nu kommer det inte regna en droppe men det tror jag på när jag väl är där. Oavsett (however är ett av mina favorituttryck på språket därborta) - utrustningen är på plats. På fredag kvällning är vi framme i Galway och då byter den här bloggen, som vanligt, skepnad till en reseblogg. Hoppas ni har lust att hänga här ändå :-) 

PS. Att det idag är semesterns varmaste dag på västkusten spelar liksom ingen roll. 14 grader och regnskurar väntar ju! 

4 kommentarer:

  1. Regn eller ej, det skall bli roligt att följa era reseupplevelser. Bon voyage!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Bloggar lite och FB:ar lite och Instagrammar bilder :-)

      Radera
  2. jag köpte en färggladare irländsk regnkappa i Avoca :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!