onsdag 16 mars 2016

kolla! Nu är vårens snackis i min hand


12 kommentarer:

  1. Blir intressant att höra vad du tycker om den framöver :)

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag hoppas att jag får mitt ex snart.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas jag får mitt ex idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så får vi se om vi tycker om den:-)

      Radera
  4. Åh, redan! Tror jag är först i bibliotekskön i alla fall...

    SvaraRadera
  5. Har du fått recex? Jag är rädd att förlaget missat mig eftersom jag bett om recex av en person och därför tackat nej till den som skrev och erbjöd. Vill ju ha den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kom i onsdags. Vill ha just den här som pappersbok.

      Radera
    2. Jag få maila dem på måndag.

      Radera
    3. Recdag först den 11 april så det är gott om tid :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!