lördag 4 mars 2017

tyst och lugnt ...


Vilken dålig bloggvecka det varit här inne i min lilla vrå! Jag ska absolut inte börja ursäkta mig men en förklaring kan vara på sin plats. Jag läser för fullt och allt har recensionsdagar längre fram i mars. Hav tålamod alltså och passa under tiden på att kika in på Kulturkollo - där har vi ett riktigt matigt och varierat tema den här veckan: Mörkt och kargt och spännande!

(Har ni förresten sett att bloggen passerat 700 000 sidvisningar? Det är ju helt otroligt att en liten personlig dagbok kan locka så många att klicka sig in. Kanske är det läge för ett riktigt fint kalas på bloggens födelsedag fram i maj. Tack alla som kikar in, det är både roligt och en smula hedrande att ni troget besöker min plats på nätet.) 

2 kommentarer:

  1. Sjuhundratusen?! Gulp. Mitt lilla jubileum ter sig plötsligt väldigt futtigt. Grattis, Anna! Det måste betyda att det du skriver är så underhållande och intressant att du har en stor skara trogna läsare (ja, jag är en av dem :-) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittar hit! Jag har bloggat i snart 7 år så det är hopsamlat under lång tid :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!