lördag 25 mars 2017

Utmaning: fem om da'n - klarar vi det?

Visst minns ni den där rekommendationen om att man skall äta minst fem grönsaker/frukter om da'n? Nu tycker jag att det vore roligt att utmana bloggkommunityn på en femomda'nare. Visst vore det kul med fler samtal här på bloggarna? Kan vi skapa lite aktivitet på varandras bloggar genom att kommentera hos fem bloggare varje dag? 

Kanske vill någon hänga på? Jag har börjat så smått redan denna veckan och hoppas att du också har lust att köra fem om da'n. 

Sprid ordet och kommentera hos en bloggare som du känner eller en som är alldeles ny. På bokbloggar.nu finns alltid fina inlägg att läsa. 


21 kommentarer:

  1. Svar
    1. Toppen! Då hoppas vi på fler :-)

      Radera
    2. allt vad ni vill att människorna skall göra er, det skall ni också göra dem

      Radera
  2. Jag är jättedålig på att kommentera. Nu kör vi!

    SvaraRadera
  3. Kul initiativ. Jag är vansinnigt dålig på att kommentera så behöver utmana mig.

    SvaraRadera
  4. Det är jag absolut med på. Är lite seg i starten dock, så jag börjar imorgon 😉

    SvaraRadera
  5. Jag är med! Kul utmaning!

    SvaraRadera
  6. Jättekul idé! Det ska jag försöka göra :)

    SvaraRadera
  7. Nu har även jag kommit igång (lite smått i alla fall). det kanske inte blir fem om dagen, men jag hänger på så gott det går ;-). Himla bra initiativ mvh en som är helt urusel på att kommentera

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt - tillsammans blir vi många!

      Radera
  8. mitt samvete är vitt som snö i det här avseendet. jag kommenterar på många bloggar. varje dag. men jag är gärna med ändå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du vill vara med - det är roligt med ett levande kommentarsfält :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!