onsdag 27 mars 2013

lite på vänt!

Snart läslov!

6 kommentarer:

  1. Vi Läser får följa med hem till mamma över påsk. Min favorit Johannes Anyuru är ju med :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt pepp på Karavan! Skönt med långhelg!

      Radera
  2. Karavan är en intressant tidskrift. Brukar inte alltid läsa så mycket i den, men det är alltid kul att bläddra i den och läsa lite här och var i den. Kanske skulle jag läsa den noggrannare om jag prenumererade och inte gratisläste på biblioteket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara läst två nummer men de gillade jag. Ofta är det texter som behöver lite mer tid så kanske är det en tidning som lönar sig att äga. Förra numret var toppenbra med 20-års jubileum. Det var värt att köpa, helt klart!

      Radera
  3. jag har längtat efter den nya numret av Vi Läser som jag gillade skarpt första gången jag läste i februari....
    Skönt att veta att ny nummer kommit så jag får leta efter den i affärerna! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det är här. Handlade en del om noveller så jag läste extra noga :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!