måndag 14 juli 2014

vad tycker vi om Ronja?


Har de fångat Ronja? Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Jag kan inte bestämma om det är fint eller hemskt, men jag hoppas att resultaten blir bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att den lilla snutten jag sett är ganska fint tolkad. Hon ser ut som en tuff tjej och miljöerna är fina. Ser fram emot att se hela.

      Radera
  2. Hrm, tveksamt... Tror det som stör mest är den övergulliga musiken. För mig är Ronja rysarmusik, så mäktigt och härligt - inte sockersött. Men jag får väl avvakta slutresultatet innan jag helt kan döma ut detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig om musiken. Det var ju samma när de japanifierade Mumin, de vemodiga visorna blev helt annat. Synd.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!