tisdag 23 september 2014

min bokmässa - lördag

Lördagen är dagen då vansinnet ofta är nära i mässhallarna. Mängder av människor överallt, montrar och matställen är knökade och mitt tålamod ganska kort. 

Jag tänker mig att börja dagen med att bokcirkla tillsammans med Breakfast Bookclub, inte har jag hunnit läsa Therese Bohmans bok, men vad gör det. Vid tio blir det sedan Hanne-Vibeke Holst i en av seminariesalarna. Favoritförfattare, jag recenserar hennes bok på kulturkollo imorgon. Dagen fortsätter med ett seminarium med Carol Rifka Brunt  och sen Tom Rachman i möte med Björn Wiman. Hög tid att ladda för bokbloggarminglet som börjar klockan 16 där vi kommer att få spännande författarbesök och goodiebags utlovas. Hoppas vi ses där! Direkt från mingel till kulturkollos bokbloggarmiddag. Sen är jag troligen trött. Väldigt trött. 

Undrar om min mässa kommer att gå enligt plan. Troligen inte :-)

6 kommentarer:

  1. Gud, jag har aldrig vågat boka in mig på BBCs morgoncirklar på mässan pga varit rädd för att avra för trött. Jag har ju dock läst Bohmans bok så kanske att i år är året då man ska göra slag i saken..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag. Det är alltid så mysigt!

      Radera
  2. Då får vi hoppas vi ses, det där bokbloggsminglet var väl något man skulle anmäla sig till va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, man ska mejla hanna på feministbiblioteket. Vi ses säkert, hojta!

      Radera
  3. Jag kommer hänga dig i hasorna hela lördagen ser jag, Anna! Och bästa Bokomat, kom nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Ser så fram emot. Att hänga dig i hasorna, alltså :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!