söndag 19 oktober 2014

o la la, vad tiden går!

Jag hinner dåligt med just nu. Det blir bloggen här som får stå tillbaka en smula, hoppas att ni fortsätter att klicka er hit ändå. Jag lovar att det kommer bättre tider. Snart.



Imorgon är det måndag. Det betyder ny temavecka på Kulturkollo och så betyder det just den här måndagen avslöjandet av de nominerade till Augustpriset. Jag kan bara önska en sak och det är att Majgull Axelssons bok Jag heter inte Miriam kommer med på listan. Då är jag nöjd.

12.15 imorgon direktsänder Augustpriset. Jag håller tummarna!

3 kommentarer:

  1. Jag har också tänkt att ska jag gissa på en bok i år blir det Jag heter inte Miriam. Men jag har ju inte hunnit läsa den än. Katastrof!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är tidlös, funkar att läsa om 5 år också :-)

      Radera
  2. En trevlig blogg hänger man kvar vid även om det blir glesare mellan inläggen ibland :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!