söndag 8 december 2019

en oväntad jul - Natalie Cox

En oväntad jul är nästa i raden av jul-lit som jag smockat i mig så här veckorna innan själva helgen. Nu plötsligt började den där dästa övermättnaden slå till. Kan hända att jag lyssnat lite för mycket på berättelser om ändrade julplaner, snö, hundar och oväntad kärlek. Det är nog inte du Natalie Cox utan jag. Men just idag blev det lite för bra med alla excentriska grannar, egensinniga hundar och lamadjur och mystiska män i mustasch.

Härligt charmigt om en tjej sådär 30+ och underhållande rapp dialog, dråpliga händelser och så kärlek. Perfekt om man letar efter en bok som ska fylla samma fack som en romantisk komedi. Och kanske ska man gilla hundar, det kan hjälpa till.

Imorgon ses vi och bubblar, ska bli spännande att höra vad mina cirkelvänner läst inför träffen! 

1 kommentar:

  1. Mättnaden kan infinna sig rätt snabbt på jul-lit. Jag tänker ta mig an tre såna böcker i år, och den första, Nyårsfesten, var en positiv överraskning.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!