tisdag 23 juni 2015

visst låter Gotland i augusti härligt!

Oj, oj, oj. Redan i höstas började surret om en ny deckarfestival och nu vet vi att det blir Crimetime Gotland i augusti. Jag vet att ett gäng bokbloggare ska åka och det blir säkerligen en fantastisk helg. Vad kan gå fel liksom? Jo, tiden. För en lärare så är långhelgen i mitten av augusti riktigt knepig tidpunkt, samma vecka drar jobbet igång med nya arbetsuppgifter så jag kommer inte kunna åka i år. Jag sparar mig till Louisiana Literature som ligger lite senare i augusti. Så kan det gå. Man kan inte vara med överallt. (Ni hör att jag febrilt försöker intala mig att det blir säkert tråkigt ändå.)

3 kommentarer:

  1. Ja vem vill inte åka dit, men tyvärr jag jobbar då. Men kul hade det varit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokmässan får det bli istället. Dit kommer många deckarförfattare också!

      Radera
  2. Men hade inte November på Fårö passat bättre?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!