tisdag 1 augusti 2017

alla drar till Crimetime ...

Men inte jag. Snart är det dags för deckarfestival på sommasköna Gotland. Mitt socialamedieflöde fylls av vänner och bekanta som nu är på plats, eller på väg. Men inte jag. Trots att jag läser en hel del deckare (man kan kolla in min tag deckare så tar man en genväg till mina texter om deckare och spänningslitteratur)   och att jag var sugen så kan man ju bara inte resa på allt. Jag spar mig till Louisiana senare i månaden och kommer nu lite lagom längtansfullt följa festivalen i Visby på avstånd. 

Hoppas nu alla besökare på Crimetime får det alldeles underbart. Jag passar på att skriva om några deckare här på bloggen istället :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!