söndag 6 mars 2011

bokpratspremiär

Idag gick det första bokpratet av stapeln och vi hade en trevlig bokstund. Mer finns att läsa på Enbokcirkelförallas blogg. Tack till alla bokpratare som dök upp! Vi ses den 15 maj igen och då cirklar vi om Siri Hustvedts Sorgesång - en bok som jag själv gillar mycket. Ska bli kul att höra vad de andra tycker! Blev så Sirisugen så jag smet in på Bokia och kom ut med The Summer Without Men i påsen, dessutom bytte jag till mig Mitt sargade hjärta och Ungdomsår. En riktigt härlig bokeftermiddag alltså!

3 kommentarer:

  1. Trevligt att träffas (igen) - bra initiativ!

    SvaraRadera
  2. Tack - nu ses vi nästa gång i maj!

    SvaraRadera
  3. Sådana eftermiddagar borde det finnas fler av. Jag var på antikvariatet på lunchen i fredags...Där kan jag vara lääänge...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!