torsdag 27 december 2012

årets tio i topp: gästbloggar'n

I en tioitoppkavalkad kan jag, med risk för att det blir lite smått familjärt, inte hoppa över gästbloggare M. Hans läsande och skrivande har breddat den här bloggen på ett sätt som jag själv aldrig skulle förmått och det senaste året har hans ofta ironiska, röst hörts allt mer på bloggen. M:s läsning är ambitiös och hans texter är välskrivna, uttömmande, alltsomoftast med en humoristisk tvist. Musik, klassiker, biografier, kinesiskt och senaste projektet är rumänskt. Som alltid går han All in och alla som vill komma väl förberedda till mässan 2013 ska definitivt fortsätta att titta in hit!


- Årets tio i topp är min egna personliga lista över årets höjdare. Utan inbördes ordning. -

6 kommentarer:

  1. Åh vad spännande med rumänska boktips, jag ska garanterat hålla koll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen tillbaka, inläggen är taggade bokmässan 2013. Kanske såg du M s tips om Bengal Nights tidigare idag? Det är nog en Jessicabok

      Radera
    2. Ja, jag såg det! Jag läser alla inlägg i den här bloggen så klart. :)

      Radera
    3. Såklart! Du är så välkommen!

      Radera
  2. Din gästbloggare är duktig! Jag har också headhunta en gästbloggare från familjen, men han är inte intresserad. Det hade annars varit kul med en helt annan litterär smak och genre representerad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så roligt med olika sorters röster på bloggen, andra genrer och annat tänk. Du får försöka göra ett nytt försök!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!