torsdag 23 april 2015

mitt liv som gift - en ljudbok att fnissa åt

Varning! Jag har lyssnat på Anna Mannheimers egen inläsning av sin bok Mitt liv som gift och man bör helst inte sitta på en spårvagn eller vistas på annan allmän plats. Det kan liksom hända att man får en sån där attack ni vet. Fnissattack alltså!

Om man som jag är i medelåldern och dessutom gillar vardagskåserier med rejält djup, då är verkligen Annas bok för dig. Klicka dig in till Kulturkollo. Där kan du läsa en liten intervju med Anna och dessutom vinna boken. Bara gör't!

2 kommentarer:

  1. Såhär tyckte jag om boken. Gp in på min blogg och läs.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Påminn mig - vilken blogg är det du skriver på?

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!