onsdag 22 februari 2017

lite blogguppmuntran


Bloggtopp bokbloggar 2017

Visst blir man glad över lite uppmärksamhet, särskilt när det är positiv sådan! Jag är för andra året i rad med på Cisions lista över de tio främsta bokbloggarna i Sverige. En nionde plats är både uppmuntrande och hedrande, klickar ni er in på bilden här ovan så kan ni se hela listan som befolkas av idel finingar. Vänner nästan allihopa faktiskt och jag känner mig hedrad över att ingå i ett så fint sällskap. Lite tråkigt är att vårt Kulturkollo inte kommit med men man kan ju inte få allt ... 

Jag är i alla fall mycket glad och tacksam över den fina uppmärksamheten och tycker det är roligt att så många hittar till min lilla blogg. Ni är en trogen skara som både läser och kommenterar och det gör bloggandet extra roligt! 

4 kommentarer:

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!