söndag 23 juni 2013

både Linda och Håkan att följa i sommar!

Dagen bjuder på två finfina nyheter:

Bästaste Linda är medlem i GP:s sommarsatsning bokcirkeln. Kul att GP hänger på trenden med bokcirkel och extra kul att de gör det genom att blogga, nu är vi alla inbjudna till sommarbokprat! Det ska bli mycket, mycket roligt att följa diskussionerna på nätet om en utvald bok varje vecka. Veckan som kommer läser de tillsammans Kristian Gidlunds bok I kroppen min, en bok som jag faktiskt inte vågat mig på. Ännu.

Sedan kommer Håkan. SvDs sommarföljetong är i år Levande och döda i Winsford och extra gläder jag mig åt att jag numer har eSvD, alltså behöver jag inte missa ett enda avsnitt av denne ordekvilibrist. Tydligen ska vi förflyttas till engelska hedlandskapet Exmoor och muntert nog är temat döden. Dagens intervju i SvD har rubriken När döden ligger på köksbordet. Spelar roll. Jag kommer att vara följetongen trogen - läser del 1 av 53!

2 kommentarer:

  1. Gidlund vågar jag nog inte heller läsa ... Men Håkan! Tack för tips :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!