torsdag 27 juni 2013

utlottning av Och bergen svarade



Ibland har man, det vill säga jag, tur! Som till exempel i W&W s facebooktävling där man kunde vinna ett ex av Hosseinis senaste roman. Nu har jag ju redan både lyssnat på den och skrivit om den så då får det bli någon annan som har tur och vinner den av mig. Logiskt va?

Vill du vinna uppföljaren till Flyga Drake och Tusen strålande solar så ska du skriva en kommentar på inlägget senast på söndag den 30 juni. Berätta vem du är och hur jag kan nå dig om du vinner. Välkommen att vara med!

29 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vinna! Spännande författare ju. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, den här ska jag läsa, oavsett om jag vinner den av dig eller ej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är du med utlottningen i alla fall!

      Radera
  3. Jag tävlar åt mamma Alva som längtar efter att få läsa den här romanen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då håller vi tummarna för mamma!

      Radera
  4. Så gulligt, liksom jag frågar åt en kompisvarning på den!

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med! Har inte läst någon av hans böcker än, men någonstans ska man ju börja eller hur? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska vara med! Det är en berättelse att svepas med i!

      Radera
  6. Jag har läst de båda tidigare böckerna och sett filmen. Så jag kommer att läsa den här också men vill gärna vinna den. Jag tar inte med mig biblioteksböcker på semestern men en som jag äger får följa med!

    h55n@yahoo.se är min mail.

    Skickar ett boktips också, Liknelseboken av Enquist. Lyssna helst på den, han läser så himla bra P-O.
    http://violensboksida.bloggplatsen.se/2013/05/26/9878311-enquist-p-o-liknelseboken/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Jag har nog inte läst Enquist, det är närmast som att svära i kyrkan att erkänna det. Kanske är det dags nu då? Tack för tipset, du är med i utlottningen :-)

      Radera
    2. Nja, jag tror Enquist visserligen är läst precis som Torgny Lindgren och Sara Lidman. Men räknat i procent är de nog mest lästa i norrlands kust och inland!

      Radera
    3. Har laddat ned från Strorytel. Blir nog lyssnad på i sommar!

      Radera
  7. Är gärna med!
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  8. Jag är ju en av bokbubblarna och älskar utlottning av böcker! :)
    Har hans första bok i bokhyllan så det är ju inte dumt att få denna bok och sen bara leta efter den andra delen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska vara med! Det är tre helt fristående romaner så du kan läsa dem i vilken ordning som helst :-)

      Radera
  9. Den här chansen får man ju bara inte missa :) Har läst de två första så Jag är gärna med i utlottningen!!!

    SvaraRadera
  10. Har ännu inte läst något av honom men böckerna står på min lista. Är gärna med på utlottningen.
    MammaMia
    miaoadde@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill! Jag vill! Jag vill vara med. :)
    /Fanny

    litteraturkvalster@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med. Hann bara börja på den så var det dags att lämna tillbaka den till bibblan. En sån bra bok (antar att den är lika bra som hans övriga)vill man ju läsa långsamt.

    SvaraRadera
  13. Du är med! Det är en bok att äga.

    SvaraRadera
  14. Ja jag vill gärna vara med fast om jag har någon tur får vi se.
    Mia
    Du når mig på bloggen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska vara med. Alla har chans!

      Radera
  15. ÅÅÅ, den här vill jag läsa! :-) Jag finns på bloggen, facebook eller ILR. ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!