måndag 24 juni 2013

ljudbokspriset på gång

5 av 7 är mitt facit hittills. Visst borde jag se till att lyssna på Fallvatten och Krimineller också innan utdelningen av stora ljudbokspriset på mässan  26 september?

Det är ett grymt starkt startfält och jag måste erkänna att jag uppskattade de fem jag hittills läst på många sätt. Ska jag hålla tummarna för en titel så långt så får det bli Khemiris Jag ringer mina bröder. Den är extremt begåvad, oroande och passar ovanligt bra som ljudbok.

Vilka är era favoriter?

2 kommentarer:

  1. Har inte lyssnat på alla men jag ringer mina bröder tyckte jag var kononbra inläst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, det är Jonas bror som läser och han gör det så bra!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!