onsdag 11 december 2013

bokbloggarhjälpen anropar, buda, buda, buda!

Det är klart att vi ska tänka lite extra på vår nästa i juletid. Hos Marcusbiblioteket läser jag: 
Även i år har vi bokbloggare och bokälskare en insamlingsbössa till förmån för Musikhjälpen, i år startades den av Bokofilen Jeanette och jag vill såklart jättegärna att du ger till just denna bössa när du är med och slåss för Alla tjejers rätt att överleva sin graviditet.
På tradera så säljer jag också just nu 9 stycken signerade böcker till förmån för Musikhjälpens insamling (bilden ovan). Varje auktion pågår fram till lördag och alla böcker skickas garanterat innan julafton. Det är alltså ett utmärkt tillfälle för dig som behöver ge dig själv (eller någon annan) en bokig julklapp i år.
Självklart vill jag att så många som möjligt är med och budar, därför är alla som länkar till det här inlägget eller till någon av aktionerna på sin blogg, twitter eller facebook med och tävlar om ett massivt bokpaket(bilden nedan). (Tyvärr är dessa böcker inte signerade men splitternya och också garanterade att komma fram innan julafton.)
Så här gör du för att vara med och tävla:
1. Skänk minst 25kr via sms till Bokbloggarbössan: http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/bokbloggare-med-vanner
2. Länka till mina auktioner med den här länken: http://bit.do/marcusbiblioteket(eller länka helt enkelt till det här inlägget eller någon av de enskilda auktionerna. Du kan länka via twitter, facebook, din blogg eller i något annat forum.)
3. Skriv en kommentar på det här inlägget så jag vet vart du länkat ifrån och vad du har för epostadress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!