tisdag 10 december 2013

Munromania: idag firar vi novelldagen!

Idag är vi ett gäng som firar novelldagen genom att skriva om den samtida novellkonstens mästare: Alice Munro.


Surfa runt hos oss:
Lyrans Noblesser
Feministbiblioteket
En dag kanske hon skriver en bok...
Café de la Nouvelle
Västmanländskan
Eli läser & skriver
Cum libris non solus
Lottens bokblogg
Bokmania
Det mörka tornet
Boksnack
Bokmoster
Erikas bokprat
Som ett sandkorn...
Lilla Solberga
Bokdivisionen
Enligt O
Hermia Says
Fru E:s böcker
Kim M. Kimselius
C.R.M. Nilsson

- en novellvåg i bokbloggarhavet - 

6 kommentarer:

  1. Här är mitt bidrag: http://fruesbocker.wordpress.com/2013/12/10/munromania-pa-nobeldagen/

    SvaraRadera
  2. Här är mitt bidrag:-)
    http://lottensbokblogg.wordpress.com/2013/12/10/munromania-brinnande-livet-av-alice-munro-natcirklande-och-det-har-med-noveller/

    SvaraRadera
  3. Jag såg att mitt bloggnamn har fått ett par bokstäver omkastade - det är C.R.M. Nilsson som gäller :) Skriver mitt inlägg fram emot eftermiddagen och ska under tiden surfa runt och läsa alla andras inlägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta, jag ska försöka ordna. Är på jobbet dock så du får ha tålamod. Länken funkar iaf :-)

      Radera
  4. Kul! Ska också surfa runt senare idag. Här är mitt inlägg: http://elilaserochskriver.wordpress.com/2013/12/10/som-om-det-inte-behovde-komplicerats-for-att-vara-vart-att-beratta/

    SvaraRadera
  5. Så kul att det blev fin uppslutning!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!