torsdag 12 december 2013

utlottning av trädgårdsfesten - novelläsarens måste!

Min absoluta favoritförfattare när det kommer till noveller är Katherine Mansfield. Ursäkta Alice Munro, men så är fallet. Nu har Ellerströms nyöversatt och skapat en unik samling av hennes noveller som de kallar Trädgårdsfesten.

Vill du vinna en otroligt fin novellsamling så tycker jag att du ska haka på min utlottning, förlaget har sponsrat novellvågen med ett exemplar. För en lott så kommenterar du nedan, för två lotter delar du dessutom på FB eller tipsar om utlottningen på din blogg. Lotteriet stängs söndagen den 15 december kl 24.

Lycka Till!

- en novellvåg i bokbloggarhavet - 

19 kommentarer:

  1. Den skulle jag gärna ha i min bokhylla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, just nu har du extremt god chans att vinna ;-)

      Radera
  2. Bokgalen som jag är så vill jag naturligtvis vinna :)

    SvaraRadera
  3. Välkommen - ge gärna mig en ledtråd om var jag kan hitta dig om du vinner :-)

    SvaraRadera
  4. Jodå, jag är med den här gången också ;-)

    SvaraRadera
  5. Helena i Uppsala
    jag är med

    SvaraRadera
  6. Javisst är jag med och tävlar. Delar på FB också :)

    SvaraRadera
  7. Blir nyfiken...så jag vill också vara med :)

    SvaraRadera
  8. Är nyfiken på boken och är gärna med i utlottningen!

    Beth

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med i utlottningen!
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Vill gärna vara med den här gången också!

    Ulla

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!