lördag 19 juli 2014

nu har jag väntat länge nog, länge nog, länge nog ....

Nu har vi väntat länge nog, länge nog, länge nog ...
på programmet för Louisiana Literature.
Jag vet att det kommer fantasiska författare men vilken tid? Vilken dag?
Rutinerat så har jag fredagar lediga nästa termin så förhoppningsvis så kan jag pricka in de fantastiska kvinnorna: Margaret Atwood, Joyce Carol Oates och Herta Müller oavsett vilken dag de kommer på helgen.
Jag förbereder mig genom att läsa JCO och Hanne Vibeke Holst.
Jaha, första veckan i augusti ser jag på FB. Orka vänta!
Gilla sidan på FB så missar du inga nyheter, kanske ses vi där?

2 kommentarer:

  1. Jag funderar på att åka med tycker att det är irriterande att de inte släppt fullständigt program än. Blir lör-sön i så fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Jag avvaktar programmet för att kunna få ihop det. Hoppas på lördagen.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!