måndag 25 juni 2018

vinn Den lilla bistron i Bretagne

Vi det här laget så är jag förhoppningsvis på första etappen på min resa mot Saint-Maló och för alla er som är lite småavundsjuka så tänker jag att jag lottar ut ett exemplar av boken Den lilla bistron i Bretagne av Nina George. Snälla Linda lånade mig sitt exemplar och samma dag låg ett eget i brevlådan. Två böcker behöver jag absolut inte, en bok är med i packningen. Den andra söker nytt hem.

Kommentera om du vill vinna, gör det innan kl 12.00 den första juli så meddelar jag vinnaren här på bloggen den andre. 

Bienvenue! 

9 kommentarer:

  1. Önskar dig en härlig resa och hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  2. Jag är också i Frankrike nu :) Älskar landet, människorna, maten, naturen. Jag vill gärna vinna boken. Läste Den lilla bokhandeln i Paris på planet hit och gillade den. Ha en fortsatt fin resa!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får en underbar resa :) Själv är jag gärna med och tävlar så att jag kan resa åtminstone i fantasin.

    SvaraRadera
  4. Låter härligt att få besöka Bretagne och önskar dig en jättefin resa. Vill gärna vara med och tävla om boken.

    SvaraRadera
  5. Ställer mig i utlottningskön och önskar dig en fortsatt fin vistelse i Bretagne.

    SvaraRadera
  6. Trevlig resa och jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  7. jag har inget läst av författaren och inte varit i Bretagne så den här boken är som gjord för mig. har varit i Paris i alla fall. jag räknar med vinst!

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas att du får en trevlig resa!
    Och jag vill så klart vinna boken

    SvaraRadera
  9. Välkomna med i tävlingen alla. Jag har inte glömt er men boken har kommit på villovägar. Återkommer med vinnaren snart!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!