lördag 6 oktober 2018

bokbubblarna goes Gunnebo


Jag ska erkänna att jag dragit mig för att återvända till Gunnebo. För precis ett år sedan fick M besked om att han hade en otäck tumör i tarmen och helgen som följde innehöll ett totalt oromantiskt bröllop och skrivande av testamente och fullmakter. Helgen därpå kom J från Stockholm och Gunnebo blev ett sätt att komma utanför väggarna. Det blev den sista utflykten med lilla familjen faktiskt. Om man skall försöka leva vidare på ett någorlunda normalt vis så är det bara att göra saker som utmanar. Så då åkte jag till Gunnebo idag. Med på afternoon tea och slottsvisning var delar av fina bokcirkeln och vi hade en så mysig eftermiddag. Sofie och lilla V bara fem veckor gammal hann åka hemåt innan vi tog bilden men resten av bubblarna kom med. Vilken hösteftermiddag!










3 kommentarer:

  1. Åh Anna, tänkte inte alls på det, men nu minns jag. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var bra att du inte tänkte på det. Det skulle ju vara en mysig eftermiddag och det blev det!

      Radera
    2. Fast jag borde ha tänkt på det och gett dig en extra kram. Det får bli en virtuell.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!