söndag 21 oktober 2018

så kan man också göra ...



Nu är jag less på det här.

En bacill har mer eller mindre däckat mig under snart en vecka och jag har gjort små små knop i flera dagar, gått några korta promenader och faktiskt träffat en god vän en timme idag. Pekannötspaj och morotskaka är bra medicin, det har jag bestämt hört. Dammsugningen fick vänta för den var allt för ansträngande ...

Men så blev det en community day på poke och jag fångade tre finingar vid Ullevi, blev medbjuden på flera raider och kunde evolva till Metagross. Ganska bra dag ändå.

Dammsugaren kan vänta. Ingen mer än jag ser allt det där böset på golvet. Och visst ser Metagross nästan ut som en robotdammsugare?

Så lockande det låter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!