tisdag 14 juli 2015

#sommarlovmedkulturkollo #spänning


En spännande roman från Argentina får illustrera dagens ord på Kulturkollo. Det ska dessutom bli mycket spännande att se om jag läser ut den så här tredje gången gillt.
Vad gör man inte för att få bocka av ytterligare ett land i min sommarutmaning? Jag lovade mig själv läsning från 10 nya länder innan sommaren är slut och hittills har jag klarat av 7. Innan sommaren hade jag läst från 20 länder i år och nu är det alltså 27. Snart 28?

Vilken torsdag som helst får vi se ...

6 kommentarer:

  1. Jag har också börjat på den och egentligen tyckt mycket om den, men inte tagit mig till slutet. Konstigt att det blir så ibland!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, men skam den som ger sig. Nu ska jag nog slutföra :-)

      Radera
  2. Nämen? Den har ju jag läst. Har för mig att jag tyckte den var okej...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har läst halva nu. Gillar så långt!

      Radera
  3. Ja vad gör man inte? Den har jag läst och tyckte om den. Inte jättebra, men helt ok! Själv ska jag precis recensera coola dikter av en mycket cool kvinna från Guyana :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sedär! Vi kämpar på och offrar oss för konsten Hanna!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!