måndag 14 maj 2018

och dagarna går ...


Allt just nu går på beting. Jag måste bestämma mig för allt som ska göras. Lite sorgligt är det att dagens höjdpunkt är att gå de där 10 000 stegen som jag bestämt är minimum. Spelar pokémon som en liten motivationshöjare och försöker hitta en ordentligt maffig raid varje dag.  För att få lite variation på mina rundor så har jag köpt mig en alldeles nyutgiven bok med 182 olika tips på promenader i och runt stan. Tänker mig att jag ska försöka bocka av en eller ett par nya varje vecka. Vad tror ni om Göteborgarnas nya promenadguide

4 kommentarer:

  1. Jag är VÄLDIGT intresserad av att höra vad du tyckte om den här boken. Har letat efter något sånt, eller vettiga utflyktsmål.

    SvaraRadera
  2. Får du ihop 10000 steg? Jag har tittat på min app som ligger inlagd automatiskt i min mobiltelefon, och jag kommer normalt sett upp i högst 5000 steg, om jag inte verkligen bestämmer mig för att gå en långpromenad. Hur gör man?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget märkvärdigt egentligen men jag bor ju i en stad så bilkörning går bort. Jag går överallt i vardagen, till mataffärer och till spårvagnen osv Det blir många steg och sen fyller jag ofta på med en promenad på kvällen.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!