fredag 18 maj 2018

Patrick Melrose - nu på HBO


På HBO kan man just nu se den tokhyllade serien Patrick Melrose med Benedict Cumberbatch i huvudrollen. Jag ska absolut se den - kanske redan i helgen om inte vädret är allt för strålande. Passar på att påminna om mina texter om böckerna - min favoritdel är nog så här i retrospektiv den första Glöm det. Dåliga nyheter. Visst hoppModersmjölk och Till slut  fullbordar den mycket läsvärda kvintetten. Nu får vi se om TV-serien funkar, någon av er andra som sett? 

2 kommentarer:

  1. Jag har sett första avsnittet. Cumberbatch är (som alltid) väldigt bra...men jag fastnade inte ändå. Kanske måste se ett avsnitt till för att veta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar komma nya på måndagar :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!