måndag 8 november 2010

tack snälla bokvän!

Underbar härlig grön påse låg i min brevlåda idag. Det var pocket och påhittpåsen som anlänt hit till Vädursgatan. Massor av gott att smaska på, pyssel och två härliga pocket. Dotterns första kommentar var: det ser man på handstilen att innehållet är trevligt och så rätt hon hade. Kommentar två: att du kunde få två böcker som du ännu inte läst? Båda har jag tänkt mig att läsa men det har inte blivit, nu får jag en liten knuff i rätt riktning. Brasa och landet till helgen... Extra tack också för det mysiga kortet med min bokväns tankar. En underbar magnet låg i paketet också, den får jag scanna in och visa ordentligt imorgon. En påprickenAnnamagnet var det som jag ska ha på jobbet till viktiga papper. Hmm. Tack än en gång min bokvän!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att se att paketet har kommit fram! och ännu bättre att du gillar innehållet!! magneten missade jag visst (?) att presentera, men det är en silversmideskonstnär från Kivik som gör dessa underbara små magneter/kort/nyckelringar (smyckena är hur fina som helst också). och vad roligt att du inte läst någon av böckerna! se till att ha det riktigt fint i helgen vid brasan!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!