tisdag 5 mars 2013

har ni sett det förut?


14 kommentarer:

  1. Ja, det har ju hänt. Men såhär strax innan lunch hade jag satt i mig den där med ett brett chokladflin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack. Den slank ned ska jag säga. Med eller utan romrussinsmak.

      Radera
  2. japp ... den där snäckformade är INTE den godaste biten! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, den smakar sprit! Men nöden har ingen lag :-)

      Radera
  3. Hahahaaa på jobbet hade vi en och då var höstnougat kvar sist, helt weird då det är en av mina bästa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Höstnougat som är så god. Tur för dig!

      Radera
  4. Det ser ut som krogen klockan tre, allt som finns kvar är ett spritfyllt äckel i ena hörnet! :D Raggadish! En klassiker.

    SvaraRadera
  5. Mums en av mina favoriter :-) för att inte tala om de fantastiska körbärslikörspralinerna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå? Nu skämtar du!

      Radera
    2. Nähej, blev överlycklig när jag fick med mej två askar av min dotter med bara körbärlikörspraliner i sist vi sågs :-) så nu vet du var du kan skicka de som blir över ;-)

      Radera
  6. Romrussin - den är ju jättegod! En av de första jag norpar åt mig i asken. Marsipan är en annan favorit, men den tror jag de har tagit bort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, den har de nog tagit bort, de vet vad folk gillar :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!